Pričela se je zimska sezonska razprodaja!

Prvi delovni ponedeljek v letu je dan, ko se pričnejo sezonske razprodaje tekstila in obutve. V prispevku Zveze potrošnikov Slovenije boste našli informacije o pravilih, ki urejajo področje razprodaj.
Pričele so se sezonske razprodaje. (foto: FreeDigitalPhotos.net)
Pričele so se sezonske razprodaje. (foto: FreeDigitalPhotos.net)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Za sezonske razprodaje tekstilnega blaga in obutve veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov in Pravila pri sezonskih razprodajah tekstilnega blaga in obutve, ki jih je sprejela Trgovinska zbornica Slovenije. V skladu s temi določbami in pravili velja, da:

• se zimska sezonska razprodaja tekstilnega blaga in obutve ne sme začeti prej kot prvi delovni ponedeljek v mesecu januarju (letos je to 5. januar);

• datum in trajanje sezonske razprodaje v posamezni prodajalni določi trgovec, vendar lahko razprodaja traja največ 60 dni;

• podjetje mora razprodajo objaviti na krajevno običajen način, objava mora vsebovati podatek o vrsti blaga, odstotku znižanja in času trajanja tovrstne prodaje;

• blago, ki je na razprodaji, mora biti označeno s ceno pred znižanjem in znižano ceno;

• če je odstotek znižanja objavljen v razponu (npr. od 30% do 50%, ali do 50%), mora najvišji odstotek znižanja (torej 50%) zajemati najmanj eno četrtino vrednosti vsega blaga, ki je na razprodaji;

• v primeru, da se trgovec ne odloči za sezonsko razprodajo, pa lahko ponuja popuste skozi daljše časovno obdobje. To so razne akcije, gotovinski popusti, popusti pri plačilu s karticami, ki jih izdaja trgovec, ipd.

Kljub znižani ceni pa mora biti blago na razprodaji brezhibno, razen če ni posebej označeno, da gre za blago z napako. V primeru, da se izkaže, da ima izdelek stvarno napako, ima potrošnik pravico uveljavljati reklamacijo, prav tako kot v redni prodaji v času izven sezonskih razprodaj.

Vračilo brezhibnega izdelka
V primeru, da ste na razprodaji kupili izdelek, s katerim ni nič narobe, pa ga kljub temu ne želite imeti, trgovec takega izdelka ni dolžan sprejeti nazaj. Od poslovne prakse vsakega posameznega trgovca pa je odvisno, kako bo obravnaval vašo zahtevo. Če trgovec takšen izdelek zamenja, ali izstavi dobropis, se to šteje za dober poslovni običaj.

Drugače velja pri nakupu po spletu, kjer lahko izdelek v 14 dneh pošljete nazaj že iz razloga, da vam ni všeč, oziroma ker ste si premislili in izdelka ne želite imeti.

In če gre kljub vsemu kaj narobe?
Za nadzor nad upoštevanjem pravil, ki veljajo za sezonske razprodaje so pristojne lokalne izpostave Tržnega inšpektorata po Sloveniji.

Spremljajte Moja leta na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.

Morda te zanima tudi:

Soda bikarbona: Nasveti, ki vam bodo takoj izboljšali življenje!

V prispevku boste našli zelo uporabne in enostavne nasv...

Največje napake, ki uničujejo lase

Včasih nehote počnemo napake, zaradi katerih pa so lasj...

Kako se z majhno pokojnino prebiti skozi mesec

Preverili smo, kam lahko upokojenci (in drugi) z nizkim...

Hemoroidi: Kako jih zdraviti?

Hemoroidi so bolezensko razširjene žile v spodnjem delu...

To je skrivnost najbolj okusnega kuhanega vina

Samo ščepec te začimbe, ki jo vsi dobro poznamo, dodajt...

Recepti za Martinovo pojedino 1. del: Martinova juha iz rdečega zelja

Martinovo je velik praznik, ob katerem gospodinje ponud...

Kaj se zgodi, če masirate palec in kazalec?

Preizkusite to enostavno in zelo učinkovito metodo, ki ...

Recepti za noč čarovnic: strašne nadevane paprike, mini pice in bučna juha

Pripravite pisane in okusne jedi za noč čarovnic. Poisk...

Preprost trik, s katerim bo vaša lončnica spet oživela

Se vam je zgodilo, da vam je določena lončnica pričela ...

Ne zavrzite jabolčnih olupkov, koristno jih porabite

Spadate med tiste, ki jabolka olupijo, preden jih pojed...

Matjaž Florjanc Lukan: »Dobra služba je delo, ki te notranje izpolnjuje«

Večina nas hodi v službo, ker je pač treba služiti dena...

Kako varno in prijetno uporabljati Facebook in Instagram

Spletna omrežja so postala del vsakdanjega življenja. N...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Starejše novice:
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Marija Hrvatin

Marija Hrvatin
pisateljica, kolumnistka


"Življenje je preveč lepo, da bi ga zatemnila z nepomembnostmi; v tej zgodbi je zdravje biser, ki ima neprecenljivo vrednost tukaj in zdaj. "

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2025 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.