Turistični aranžma: Ko ponujajo tisto, česar v resnici ni ...

Kaj storiti, če pri potovalni agenciji plačate počitnice, nato pa ugotovite, da niste dobili tistega, kar ste plačali? Kam se pritožiti in kako?
Najkasneje v roku dveh mesecev po končanem potovanju morate poslati pritožbo agenciji. (foto: freeimages.com)
Najkasneje v roku dveh mesecev po končanem potovanju morate poslati pritožbo agenciji. (foto: freeimages.com)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Pri Zvezi potrošnikov Slovenije so prejeli vprašanje:
"Pri potovalni agenciji sem plačala počitnice na Krku z bivanjem v apartmaju s tremi zvezdicami v bližini morja. Ko sem prišla v kraj dopusta, sem razočarana ugotovila, da je apartma zelo oddaljen od morja in ima tudi manj zvezdic. Kaj lahko storim?"

Pojasnili so, da je agencija dolžna izpolniti vse, kar oglašuje v svojih prospektih, katalogih, ali kar vam predstavi njen predstavnik v prostorih turistične agencije. Če tega ne stori, morate o vseh pomanjkljivostih takoj opozoriti predstavnika agencije že v samem kraju letovanja.

Če pomanjkljivosti ni mogoče odpraviti, je treba napisati zapisnik in fotografirati pomanjkljivosti, še svetujejo pri ZPS.

Najkasneje v roku dveh mesecev po končanem potovanju morate poslati pritožbo agenciji, v kateri navedete vse pomanjkljivosti in zahtevate znižanje cene plačanega aranžmaja. V pomoč pri oceni zahtevka za znižanje kupnine zaradi pomanjkljive izvedbe turističnega aranžmaja naj vam bo tudi Frankfurtska tabela. Agencija je dolžna na reklamacijo odgovoriti v roku osmih dni, zaključujejo pri ZPS.

Spremljajte Moja leta na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.

Morda te zanima tudi:

Potopis iz Kitajske: modrost lepote in zdravja skozi oči Jasmine Kandorfer

Jasmina Kandorfer ni le voditeljica in obraz priljublje...

Trije najlepši enodnevni izleti na Štajersko

Ko si zaželimo miru, svežega zraka in lepe narave, nam ...

5 idej za najlepše spomladanske enodnevne izlete po Sloveniji

Pomlad je čas, ko narava vzcveti in z njo tudi naša žel...

Kaj vse mora biti v potovalni lekarni? (odgovarja magister farmacije)

Ko se odpravljamo na dopust, je sestavni del naše prtlj...

Rožmarinov pripravek proti izpadanju las (preizkušen recept ambasadorke Jožice)

Naša ambasadorka Jožica z nami deli učinkovit recept za...

Kako ohraniti prijetno temperaturo v spalnici tudi v najbolj vročih nočeh

Ko zunaj pritisne poletna vročina, marsikdo težko zaspi...

Moderna babi: "V moji hiši ni rokovanja s telefonom. Vnuki ga ne uporabljajo..."

„Še sama ne vem, od kje toliko volje in idej za ustvarj...

Iz Jožičine kuhinje: Domači puding

Ali veste, da lahko povsem sami pripravite zelo okusen ...

Raziskava dokazuje: To je idealna razlika v letih

Za koliko ste starejši ali mlajši od svojega partnerja?...

10 zdravstvenih stanj, zaradi katerih se redimo

Porast telesne teže najprej povežemo s preveč hrane in ...

Tihe težave s ščitnico – simptomi, ki jih pogosto povežemo z »lenobo«

Ko se počutimo utrujene, brezvoljne ali se soočamo s pr...

KUHALNICA: Okusna domača čokolada

Domača čokolada, ni je boljše, narejena točno po našem ...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Starejše novice:
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Zvezdana Mlakar

Zvezdana Mlakar
igralka


"Človek se mora imeti rad. Le tako najde moč za spremembe in neskončno veselo lepoto, ki sije navzven."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2025 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.