Kot je bilo pojasnjeno v obrazložitvi odredbe, trenutne parkirne površine zaradi preširokega območja brezplačnega parkiranja obiskovalcem ne omogočajo optimalnega dostopa do javnih servisov in poslovnih objektov. Zato je potrebno urediti površine za kratkotrajno parkiranje z vidika večje dostopnosti in destimulirati dolgotrajno parkiranje na najbolj kakovostnih parkirnih površinah. Odredba prinaša tudi rešitve za vzpostavitev parkirnih površin za dolgotrajno parkiranje za zaposlene in druge uporabnike dolgotrajnega parkiranja na območju severno od starega mestnega jedra in posledično bolje urejen mirujoči promet v starem Kranju. Odpira se možnost, da se v neposredni bližini starega jedra omogoči trajni najem parkirnih površin tako za zasebne kot poslovne subjekte. Določitev večjega števila plačljivih parkirnih mest bo zasebnim investitorjem zagotovila boljše pogoje za vključitev v gradnjo novih tržnih parkirnih površin na območju krajevne skupnosti Center. Tako bo na stari Savi urejeno parkirišče s cenovno dostopnimi parkirnimi mesti.
Če pogledamo parkirne površine, se parkirišče Brioni umešča v območje kratkotrajnega parkiranja, območje plačljivih parkirišč z dolgotrajnim parkiranjem pa se razširi na Stritarjevo ulico, Mladinsko ulico, del parkirnih mest med Mladinsko ulico in Stritarjevo ulico, Gregorčičevo ulico od križišča s Partizansko cesto in Stritarjevo ulico do Ceste Staneta Žagarja, Cesto Staneta Žagarja do križišča z Bleiweisovo cesto do križišča z Oldhamsko cesto, na vzdolžne parkirne prostore, ki mejijo na parkirišče na Hujah, ob Likozarjevi cesti, na Cesti Ivana Slavca in Ljubljanski cesti (Jelenov klanec). Širi se torej območje t. i. modre cone, medtem ko se cene parkiranja in režim, ki omogoča prvo uro brezplačnega parkiranja ter na parkirišču na Hujah in pri Čebelici prvi dve uri ter ob sobotah, nedeljah in praznikih, ne spreminja.