Dobro je vedeti: Popravilo v garanciji

Moj dom in vrt > Dom in oprema | piše: ZPS/M. L. | 19.8.2021
Če se vam pokvari blago, ki je še v garanciji, vam mora pooblaščeni servis oziroma prodajalec to blago popravljeno vrniti v predpisanemu roku.
Izdelek, ki je v garanciji, mora biti popravljen v določenem roku. (foto: pexels.com)
Izdelek, ki je v garanciji, mora biti popravljen v določenem roku. (foto: pexels.com)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila

Na Zvezo potrošnikov Slovenije so prejeli vprašanje o pokvarjenemu blagu, ki je še v garanciji. Bralka sprašuje: "Kupila sem dva tablična računalnika, ki pa sta po nakupu delala vedno počasneje in nazadnje se ju sploh ni dalo več uporabljati. Odnesla sem ju nazaj v trgovino in čez nekaj časa so mi z dopisom sporočili, da so računalnika poslali na servis. Minila sta dva meseca in poklicala sem v trgovino, kjer so mi pojasnili, da računalnikov še niso prejeli s servisa. Zahtevala sem zamenjavo z novima računalnikoma, kar so na servisu zavrnili s pojasnilom, da bodo tablična računalnika nadgradili. Ker mi tablic niso želeli zamenjati in ne zaupam, da bosta po nadgradnji ustrezno delovali, ju ne želim več imeti. Kaj lahko storim?"

Pri ZPS so pojasnili: Potrošnik lahko na podlagi garancije najprej zahteva popravilo. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec (ali pa prodajalec ali pooblaščeni servis) od potrošnika dobil zahtevo za odpravo napake, Zakon o varstvu potrošnikov v 21. b členu določa, da mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec v tem roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Rok 45 dni se šteje od dneva, ko je bil izdelek oddan na servis, vključno s sobotami, nedeljami in prazniki. Vsi roki, ki so navedeni v zakonih, so namreč koledarski, razen če bi zakon izrecno določal drugače. Prodajalcu smo pisali in jih opozorili na njihove zakonske obveznosti ter jih obvestili, da potrošnica razdira pogodbo in zahteva vračilo kupnine. Prodajalec je zahtevku ugodil, se opravičil za nesporazum in potrošnici vrnil kupnino.

Spremljajte Moja leta na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.

Morda te zanima tudi:

6 znakov, da se morate pogosteje postaviti zase

Asertivnost je veščina, ki nam omogoča, da jasno in sam...

Nasveti za uspešno zmenkovanje po 50. letu starosti

Zmenkovanje po 50. letu je lahko vznemirljiva izkušnja....

Psihološko - socialna prilagoditev na starost: Osamljenost je tiha rana sodobnega časa

Ljudje so od nekdaj živeli v skupnostih. Člani skupnost...

Ljudske modrosti proti prehladu: preizkušeni nasveti za hitro okrevanje

Prehlad je neprijetna, a pogosta zdravstvena težava, zl...

To bi morali jesti za dobro počutje v zrelih letih

S staranjem se spreminjata sestava našega telesa in pre...

Kako izdelati domači detergent ali tablete za pomivalni stroj

Čistila za pomivalni stroj iz trgovine pogosto vsebujej...

Kako se zavarovati pred virusi: praktični nasveti za zimske dni

Zima prinaša nižje temperature in večje tveganje za oku...

Prepoznajte in odpravite težave z zamaščenimi jetri

Zamaščena jetra postajajo vse pogostejša zdravstvena te...

Zimski čaji za krepitev imunskega sistema in toplino (piše zeliščarka)

Ko zunaj pritiska mraz in nas obkrožajo zimski prehladi...

Štiri zdrave navade za dokazano krepitev odpornosti pozimi

Zima je lahko za starejše ljudi zahtevno obdobje, saj s...

Zakaj je vitamin D pozimi še posebej priporočljiv za starejše

Zima je čas, ko mnogi ljudje zaradi manjše izpostavljen...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Starejše novice:
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Irena Dolinšek - IR1

Irena Dolinšek - IR1
upokojena organizatorka dogodkov


"Ljudje se moramo čim prej otresti strahu pred staranjem in delom življenja v penziji! Pomembno je, da sprejemamo vse stopnje razvoja v svojem življenju in izkoristimo njihove prednosti, saj je teh v vsakem obdobju življenja veliko, če jih le vidiš."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2025 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.