Dobro je vedeti: Popravilo v garanciji

Moj dom in vrt > Dom in oprema | piše: ZPS/M. L. | 19.8.2021
Če se vam pokvari blago, ki je še v garanciji, vam mora pooblaščeni servis oziroma prodajalec to blago popravljeno vrniti v predpisanemu roku.
Izdelek, ki je v garanciji, mora biti popravljen v določenem roku. (foto: pexels.com)
Izdelek, ki je v garanciji, mora biti popravljen v določenem roku. (foto: pexels.com)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila

Na Zvezo potrošnikov Slovenije so prejeli vprašanje o pokvarjenemu blagu, ki je še v garanciji. Bralka sprašuje: "Kupila sem dva tablična računalnika, ki pa sta po nakupu delala vedno počasneje in nazadnje se ju sploh ni dalo več uporabljati. Odnesla sem ju nazaj v trgovino in čez nekaj časa so mi z dopisom sporočili, da so računalnika poslali na servis. Minila sta dva meseca in poklicala sem v trgovino, kjer so mi pojasnili, da računalnikov še niso prejeli s servisa. Zahtevala sem zamenjavo z novima računalnikoma, kar so na servisu zavrnili s pojasnilom, da bodo tablična računalnika nadgradili. Ker mi tablic niso želeli zamenjati in ne zaupam, da bosta po nadgradnji ustrezno delovali, ju ne želim več imeti. Kaj lahko storim?"

Pri ZPS so pojasnili: Potrošnik lahko na podlagi garancije najprej zahteva popravilo. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec (ali pa prodajalec ali pooblaščeni servis) od potrošnika dobil zahtevo za odpravo napake, Zakon o varstvu potrošnikov v 21. b členu določa, da mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec v tem roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Rok 45 dni se šteje od dneva, ko je bil izdelek oddan na servis, vključno s sobotami, nedeljami in prazniki. Vsi roki, ki so navedeni v zakonih, so namreč koledarski, razen če bi zakon izrecno določal drugače. Prodajalcu smo pisali in jih opozorili na njihove zakonske obveznosti ter jih obvestili, da potrošnica razdira pogodbo in zahteva vračilo kupnine. Prodajalec je zahtevku ugodil, se opravičil za nesporazum in potrošnici vrnil kupnino.

Spremljajte Moja leta na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.

Morda te zanima tudi:

Pametno organizirajte shrambo in nikoli več ne zavrzite nobene hrane

Z dobro organizacijo shrambe lahko preprečite ali vsaj ...

Bolečine v križu? Rešite se jih z neoprenskim križnim pasom

Eden od vzrokov za pojav bolečine v križu je lahko napa...

Pozor! Prepoznajte zavajajoče oglase: kako spletni goljufi od vas dobijo denar?

Ko brskamo po spletu, se pogosto srečujemo z različnimi...

Ideja za kosilo: Goveji zrezki v čebulni omaki

Goveji zrezki v čebulni omaki so odlična ideja za kosil...

Astro napoved: Kaj vas čaka ta teden (15.4. - 21.4.2024)?

Začetek tedna bo obarvan z energijo Sonca v znamenju ov...

BALDRIJAN: zmanjšuje tesnobo, pomirja, lajša bolečine, deluje proti nespečnosti...

Baldrijan (znanstveno Valeriana officinalis), se zaradi...

TELOVADIMO: Vaje za mobilnost in gibljivost (VIDEO)

Dandanes se srečujemo z vse večjo problematiko omejene ...

Starost kot priložnost: skriti razvojni potencial starosti

V zavodu OPRO menijo, da mnoge današnje politike, progr...

Recepti iz Jožičine kuhinje: Zavihječa

Na različnih področjih jo različno poimenujejo (zavihje...

IDEJE ZA POMLADNO USTVARJANJE: Ustvarjalne minutke z vnuki

Ku-ku, ku-ku, pomlad je že tu. Narava se prebuja in nek...

Univerza za tretje življenjsko obdobje praznuje izjemnih 40 let

V teh dneh Univerza za tretje življenjsko obdobje prazn...

Metka Klevišar: ŽAL POGOSTO SPREGOVORIMO PREPOZNO

Na to me je včeraj spomnila bralka v komentarju, ki se,...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Starejše novice:
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Marija Hrvatin

Marija Hrvatin
pisateljica, kolumnistka


"Življenje je preveč lepo, da bi ga zatemnila z nepomembnostmi; v tej zgodbi je zdravje biser, ki ima neprecenljivo vrednost tukaj in zdaj. "

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2024 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.