Dobro je vedeti: Popravilo v garanciji

Moj dom in vrt > Dom in oprema | piše: ZPS/M. L. | 19.8.2021
Če se vam pokvari blago, ki je še v garanciji, vam mora pooblaščeni servis oziroma prodajalec to blago popravljeno vrniti v predpisanemu roku.
Izdelek, ki je v garanciji, mora biti popravljen v določenem roku. (foto: pexels.com)
Izdelek, ki je v garanciji, mora biti popravljen v določenem roku. (foto: pexels.com)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila

Na Zvezo potrošnikov Slovenije so prejeli vprašanje o pokvarjenemu blagu, ki je še v garanciji. Bralka sprašuje: "Kupila sem dva tablična računalnika, ki pa sta po nakupu delala vedno počasneje in nazadnje se ju sploh ni dalo več uporabljati. Odnesla sem ju nazaj v trgovino in čez nekaj časa so mi z dopisom sporočili, da so računalnika poslali na servis. Minila sta dva meseca in poklicala sem v trgovino, kjer so mi pojasnili, da računalnikov še niso prejeli s servisa. Zahtevala sem zamenjavo z novima računalnikoma, kar so na servisu zavrnili s pojasnilom, da bodo tablična računalnika nadgradili. Ker mi tablic niso želeli zamenjati in ne zaupam, da bosta po nadgradnji ustrezno delovali, ju ne želim več imeti. Kaj lahko storim?"

Pri ZPS so pojasnili: Potrošnik lahko na podlagi garancije najprej zahteva popravilo. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec (ali pa prodajalec ali pooblaščeni servis) od potrošnika dobil zahtevo za odpravo napake, Zakon o varstvu potrošnikov v 21. b členu določa, da mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec v tem roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Rok 45 dni se šteje od dneva, ko je bil izdelek oddan na servis, vključno s sobotami, nedeljami in prazniki. Vsi roki, ki so navedeni v zakonih, so namreč koledarski, razen če bi zakon izrecno določal drugače. Prodajalcu smo pisali in jih opozorili na njihove zakonske obveznosti ter jih obvestili, da potrošnica razdira pogodbo in zahteva vračilo kupnine. Prodajalec je zahtevku ugodil, se opravičil za nesporazum in potrošnici vrnil kupnino.

Spremljajte Moja leta na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.

Morda te zanima tudi:

Astrološka napoved po znamenjih: Kaj vas čaka ta teden (15.7. - 21.7. 2024)?

Teden, v katerem energija Sonca v znamenju raka počasi ...

Recept: Stročji fižol v slanici

Jožica tokrat z nami deli recept za stročji fižol v sla...

Povečanje odločnosti za gibanje pri odraslih: vpliv na mikrobioto in možgane

Vprašanje, kako spodbuditi odrasle k gibanju, ni prepro...

Recepti za zdrava kosila: Polnjene paprike z rjavim rižem

Tokrat recept za odlično, okusno zdravo kosilo. Polnjen...

Demenca je v porastu. Kako ukrepati, da ne doleti tudi vas (svetuje trenerka spomina)?

Glede na porast demence je izrazito pomembna preventiva...

Ta vikend na obali: Praznik vina in česna

Konec tedna bo zaživelo dogajanje v Novi vasi. Vaščani ...

Potreba in pravica starejših do mobilnosti

V Srebrni niti - združenju za dostojno starost z zaskr...

Spoznajte učinkovit aparat CoaguChek INR za nadzor koagulacije krvi

CoaguChek INR je pomemben korak pri spremljanju koagula...

Astrološka napoved po znamenjih: Kaj vas čaka ta teden (8.7. - 14.7. 2024)?

Znali boste razumeti, prav tako nikogar in ničesar ne b...

Alkalna dieta: reši vas lahko raka, visokega pritiska, osteoporoze in odvečnih kg

Strokovnjaki, ki zagovarjajo alkalno dieto trdijo, da l...

Koga čaka Izplačilo povračila plačanega obveznega zdravstvenega prispevka?

Vlada je objavila obvestilo glede izplačila povračila p...

Kdo so nagrajenci, ki prejmejo MojaLeta darilo?

Med prijavljenimi v juniju smo izžrebali štiri nagrajen...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Starejše novice:
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Nadica Lukman

Nadica Lukman
djotiš astrologinja in mentorica za osebno rast


"Lahko smo nejevoljni, tarnamo nad svojimi leti, žalujemo za preteklostjo, a vse to je nesmiselno. Namesto tega delajmo stvari, ki nas veselijo."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2024 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.