6 živil, ki bi morale biti na jedilniku vsake ženske

Z leti se lahko poruši tudi hormonsko ravnovesje, poveča se možnost za določena obolenja, tudi za rakava. Da do tega ne bi prišlo, je potrebno na jedilnik dodati zdrava živila. Katera so tista, ki skrbijo za ravnovesje hormonov in delujejo proti raku, boste prebrali v prispevku.
Zelena listnata zelenjava uravnava raven hormonov. (foto: freepik.com)
Zelena listnata zelenjava uravnava raven hormonov. (foto: freepik.com)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila

S staranjem se pričnejo kopičiti odvečni kilogrami, ženske prehajajo v obdobje menopavze, lahko se poruši hormonsko ravnovesje, zdravje lahko peša, pojavijo se bolezenske težave, tudi možnost za razna obolenja se zviša, poviša se tudi možnost za nekatera rakava obolenja.

Živila, ki bi vse to z gotovostjo preprečilo, ni, so pa živila, ki zmanjšajo možnost za vse naštete težave. In zato je prav, da so čim bolj pogosto na jedilniku. Ne šele tedaj, ko se s težavami že ukvarjamo, ampak že mnogo prej.

Strokovnjaki iz Centra za rakava obolenja MD Anderson iz Teksasa so naredili obširno študijo o tem, katera živila zmanjšujejo možnost hormonskih težav in rakavih obolenj in med najmočnejših šest so uvrstili:

Leča
Leča spada med zelo zdrave stročnice. Ta zmanjšuje možnost za razvoj raka, še posebej raka danke in črevesja. Vlaknine, ki jih vsebuje leča, zavirajo razvoj rakavih celic.

Česen
Česen vsebuje mangan, vitamin B6, vitamin C, selen. Raziskave so dokazale, da lahko česen uspešno preprečuje razvoj rakavih celic, še posebej pri raku želodca, na dojkah in črevesju.

Zelena listnata zelenjava
Temnozelena listnata zelenjava, kot je denimo brokoli, špinača, blitva, je bogata z vitamini, minerali, fitokemikalijami. Če je slednje redno na jedilniku, se hormoni lažje uravnovesijo, krepi se zdravje črevesja, zmanjšuje se možnost za prekomerno telesno težo, zmanjša se tudi možnost za razvoj sladkorne bolezni, bolezni srca in ožilja.

Paradižnik
Paradižnik vsebuje likopen, to je močan antioksidant, ki zmanjšuje možnost za obolenja na dojkah, na pljučih in želodcu.

Grozdje
Tudi grozdje vsebuje močne antioksidante, ti skrbijo za zdravje dojk, jeter, želodca in limfnega sistema. Največ antioksidanta resveratrola je v olupku jagode grozdja.

Čebula
Tudi čebula je bogata z antioksidanti, še posebej s kvercetinom, ki zmanjšuje možnost za razvoj vnetja v telesu. Pozitivno pa vpliva na zdravje črevesja in jeter.

Dodatni nasveti strokovnjakov, ki izboljšajo zdravje in uravnajo hormonsko delovanje:
Jejte sadje in zelenjavo različnih barv, jejte polnovredne žitarice, rastlinske proteine, zmanjšajte vnos rdečega mesa, ne jejte predelanih mesnih izdelkov in že pripravljenih jedi, zmanjšajte vnos soli in alkohola, črtajte sladkor.

Morda te zanima tudi:

POZOR: Ti izdelki so bili odpoklicani zaradi prisotnosti etilen oksida!

Več trgovskih podjetij in proizvajalcev umika oziroma o...

Sušomer - spletno orodje za spremljanje suše

Glavna novost Sušomera so semaforizirani zemljevidi Slo...

5 zdravih in neverjetno slastnih sladic iz borovnic

Tu je sezona borovnic! Ne veste, kako vse bi jih uporab...

Pozor, tihi ubijalec, ki ga imamo v kuhinji vsi!

To je zelo strupen tihi ubijalec, vsi ga koristimo, vsi...

Najbolj brani recept: Kruh brez moke

Ta recept je postal pravi internetni hit. Vsi ga pečejo...

Iz Jožičine kuhinje - Vložene breskve (nektarine)

Breskve so pravi užitek in teknejo v vsaki obliki, najs...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Vlasta Nussdorfer

Vlasta Nussdorfer
varuhinja človekovih pravic


"Nihče ni popoln; ne mlad in ne star, šele vsi skupaj lahko zgradimo lepši in srečnejši svet."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2021 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.