Bolečine v kolku – 5 najpogostejših diagnoz

Bolečine v kolku – 5 najpogostejših diagnoz Blaž Mušič, fizioterapevt | 21.5.2024
Kolčni sklep je zaradi svoje funkcije, ki nam omogoča gibanje, eden najpomembnejših sklepov v našem telesu. Poškodbe in bolezni, ki povzročajo bolečine, so pogosteje pojavljajo pri starejših zaradi padcev ter pri prirojenih nepravilnostih.  

TELOVADIMO: Kako izboljšamo ravnotežje in okrepimo moč (+video z vajo)?

TELOVADIMO: Kako izboljšamo ravnotežje in okrepimo moč (+video z vajo)? Studio Pilateske - Anja in Ana | 10.5.2024
Z leti so padci vse bolj neprijetni. Zato enostavno potrebujemo več skrbi pred padci, saj so posledice lahko katastrofalne: rehabilitacija po zlomu kolka lahko traja kar pol leta! Kako, torej lahko preprečite padce? Odgovore, in vaje za izboljšanje ravnotežja ter krepitev moči, boste našli v prispevku.  

TELOVADIMO: Kako lahko izboljšamo koordinacijo (+video z vajami)?

TELOVADIMO: Kako lahko izboljšamo koordinacijo (+video z vajami)? Studio Pilateske - Anja in Ana | 26.4.2024
Z enostavnim testom preverite, kako dobra (ali slaba) je vaša koordinacija in spoznajte vaje, s katerimi jo lahko izboljšate. V prispevku je video z vodeno vadbo za krepitev koordinacije.  

Revmatoidni artritis: kako se znebiti prvih znakov?

Revmatoidni artritis: kako se znebiti prvih znakov? Blaž Mušič, fizioterapevt, KinVital | 23.4.2024
Revmatoidni artritis je avtoimuna bolezen brez pojasnjenega vzroka nastanka. Povzroča vnetje tako malih kot velikih sklepov in se običajno pojavi med 30. in 50. letom starosti.  

TELOVADIMO: Vaje za mobilnost in gibljivost (VIDEO)

TELOVADIMO: Vaje za mobilnost in gibljivost (VIDEO) Studio Pilateske - Anja | 12.4.2024
Dandanes se srečujemo z vse večjo problematiko omejene gibljivosti. Zaradi načina življenja postajamo togi. Govorimo lahko o pravi poplavi okorelosti in slabe gibljivosti naših teles. Sodoben tempo življenja nam pri tem ne pomaga.  

SEDEČA JOGA: 5 vaj, ki izboljšujejo gibljivost, ravnotežje in okrepijo moč

SEDEČA JOGA: 5 vaj, ki izboljšujejo gibljivost, ravnotežje in okrepijo moč K.M. | 12.3.2024
Sedeča joga ali joga na stolu je ena izmed tistih oblik vadbe, ki še posebno pozitivno vpliva na starejše. Raziskave kažejo, da izboljšuje moč, ravnotežje in zmanjšuje tveganje za padce. Prav tako dobrodejno vpliva na celotno telo in duševno zdravje. Jogo na stolu lahko izvajate sami ali s pomočjo vaditelja.  

Ni se vam potrebno znojiti v telovadnici. Vsak dan naredite 50 korakov po stopnicah in zgodilo se bo to...

Ni se vam potrebno znojiti v telovadnici. Vsak dan naredite 50 korakov po stopnicah in zgodilo se bo to... K.M. | 7.12.2023
Se vedno izogibate hoji po stopnicah? Se raje peljete z dvigalom, ker je hoja po stopnicah prevelik podvig za vas? Morda si boste premislili. Rezultati nedavne študije namreč kažejo, da hoja po stopnicah lahko zmanjša tveganje za razvoj ateroskleroze.  

Poznate tai chi vadbo? Lajša kronične bolečine, izboljšuje mentalno ostrino, krepi telesno moč...

Poznate tai chi vadbo? Lajša kronične bolečine, izboljšuje mentalno ostrino, krepi telesno moč... K.M. | 20.11.2023
Starodavna kitajska vadba tai chi ima izjemne učinke na počutje in zdravje. Raziskave kažejo, da izboljšuje telesno pripravljenost, ravnotežje in pomaga do boljše gibljivosti. Pri starejših pa redna vadba tai chi-ja lahko zmanjša tudi tveganje za padce.  
Prejšna stran
1
2
3
...
Naslednja stran
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Nadica Lukman

Nadica Lukman
djotiš astrologinja in mentorica za osebno rast


"Lahko smo nejevoljni, tarnamo nad svojimi leti, žalujemo za preteklostjo, a vse to je nesmiselno. Namesto tega delajmo stvari, ki nas veselijo."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2024 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.